Obsługiwane przez usługę Blogger.

Ulubieńcy lutego

czwartek, 5 lutego 2015

Wiem, że luty dopiero się zaczął , ale ja już wiem co chciałabym polecić wam w tym miesiącu :)


                                                             ULUBIEŃCY LUTEGO




                                    Książka: ,,Wróć, jeśli pamiętasz". Forman Gayle
 
 Kontynuacja powieści ,,Zostań, jeśli kochasz" ale pisana z perspektywy Adama opisuje jego życie po rozłące z Mią. Jest to książka bardzo wciągająca i szybko się ją czyta, jednak długo nie można o niej zapomnieć. Przy okazji można dowiedzieć się, że życie gwiazdy rocka nie jest usłane różami...


Wróć, jeśli pamiętasz - Forman Gayle

Film: ,,Mój przyjaciel Hachiko". reżyseria Lasse Hallstrom.

Film może nie nowy, ale zapadający w pamięć. Naprawdę ukazuje relacje psa z człowiekiem. I jest taki wzruszający....


Jedzenie: Sałatka z fetą.
Smaczna, zdrowa i kolorowa.

Gra lub aplikacja na komórkę: Farm Heroes Saga
Kolejna gra, w którą gram ciągle. Nie jest banalna bo nie które poziomy są naprawdę trudne. Grafika również świetna.

Kosmetyk lub perfum: korektor od eveline
Jest idealny. Maskuje wszystkie niedoskonałości w parę sekund. Wiernie służy mi już od ponad roku.


Piosenka: ,,Autobiography" Nicki Minaj.
Piosenka głęboka i poruszająca. Opowiada o tym co przeszła raperka w dzieciństwie i będąc nastolatką. To właśnie przez tą piosenkę pokochałam Nicki. Mogę jej słuchać 24h na dobę.


To wszystko na dziś. Mam nadzieję że docenicie że pisząc tego posta miałam gorączkę i naprawdę podle się czuję.
         
pozdrawiam, MissCandy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Łączna liczba wyświetleń

Blogger news

Blogroll