Obsługiwane przez usługę Blogger.

,,Pies jest jedyną istotą na świecie , która bardziej kocha Ciebie niż samego siebie"

sobota, 11 lipca 2015

    TAG: MÓJ ZWIERZĘCY PRZYJACIEL

Hejka kochani! Dzisiaj postanowiłam odpowiedzieć na pytania z bardzo popularnego tagu, dotyczącego mojego zwierzęcego przyjaciela. Mam nadzieję że wam się spodoba :)

1. Jak nazywa się twój zwierzak ?
Mój zwierzak ma na imię Luna

2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy ?
Jest to suczka rasy Syberian Husky.

3. Jak długo jest już z tobą ?
Luna jest ze mną cztery lata
4. jak dostałaś swojego zwierzaka ?
Od dziecka chciałam mieć psa, ale zawsze myślałam o dalmatyńczyku albo owczarku niemieckim. Tuż przed świętami mój tata wrócił do domu bardzo późno, z wystraszonym szczeniakiem rasy husky. No i cóż... Ja byłam zachwycona, a mama trochę pomarudziła, ale w gruncie rzeczy sama ją pokochała, a sunia została u nas na stałe :)

5. Ile ma lat ?
Cztery

6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka ?
Hmmm... Najdziwniejsze jest to, że boi się dźwięku odkurzacza, pomimo tego że stojąc na tylnych łapach jest większa od mnie. Poza tym szczeka, gdy zobaczy swoje odbicie w lustrze i nienawidzi chodzić na smyczy.

7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą ?
Ona jest po prostu moją najlepszą przyjaciółką <3

8. Ulubione chwile ?
Jest ich bardzo dużo...Ale jedną z nich na pewno są nasze wspólne wakacje w górach ;)

9.Jak nazywasz swojego zwierzaka ?
To zależy od mojego nastroju, ale zazwyczaj mówię do niej Luno, Luneczko, Lununiu, Niuniu albo aniołku :)





2 komentarze

 

Łączna liczba wyświetleń

Blogger news

Blogroll