Obsługiwane przez usługę Blogger.

Common white girl tag :)

sobota, 21 marca 2015

 




1. Ulubiony napój z Starbucks'a  
 Niestety  nie mam możliwości przebywania w Starbucksie często, gdyż nie ma go w moim mieście.  Jednak z tego co miałam okazję spróbować, moim faworytem absolutnie jest karmelowe frappucino. Pychota!

2. Ile czasu zajmuje ci przygotowanie się rano?
W tygodniu zazwyczaj zajmuje mi pół godziny. Wystarczy że się ubiorę, uczeszę trochę upiększę i spokojnie mogę wychodzić z domu. Natomiast w weekendy wystarczy mi pięć minut na związanie kucyka :)

3. Ile zdjęć robisz sobie dziennie?
Trochę ich jest. Zdjęć robię dosyć dużo i naprawdę różnego typu. Śmieszne selfiki,  piękne krajobrazy czy czarno białe ujęcia, naprawdę wszystkie je kocham.

4. Ile masz obserwatorów na instagramie? Ile masz zdjęć?
Na moim osobistym instagramie wiki.gaga.love mam 36 obserwatorów, natomiast zdjęć 41.

5. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
Tego pytania nigdy nie rozumiałam w tym tagu. Przecież logiczne, że żaden normalny człowiek nie wyrzuca swojej rzeczy po jednokrotnym założeniu. Jeśli chodzi o to, czy noszę tę samą rzecz kilka dni pod rząd, to zdecydowanie nie.

6. Czy jesteś rasistką?
Nie. Toleruję każdego bez względu na kolor skóry, orientację czy narodowość.

7. Czy powiedziałaś kiedyś ,,Lol" lub ,,OMG" na głos?
Żeby to raz :)

8. Instagram, Twitter czy Tumblr?
Tumblr'a nie używam w ogóle, z Twittera korzystam bardzo rzadko, natomiast instagrama przeglądam codziennie, więc jego też wybieram.

9. Jak spędzasz większość swojego czasu?
Głównie na wypadach z przyjaciółkami, czytaniu książek, oglądaniu Pretty Little liars i nauce.
 I oczywiście śpiewaniu :)

10. Ulubieni blogerzy/youtuberzy?
Banshee, Rezigiusz, Abstrachuje, Zmianocholiczka, McAndy i LittleMoonster96.

11.Jak często malujesz paznokcie?
Niestety paznokci nie maluję za często bo nie mogę mieć pomalowanych w szkole. Jednak bardzo lubię pomalowane paznokcie i mam całą kolekcję lakierów :)

12. Czy jesteś zakupoholiczką?
Niestety tak. Ilekroć obiecuję sobie, że nie będę wydawała kasy na byle co, wystarczy jedna wizyta w centrum handlowym, żebym totalnie o tym zapomniała. Bez opamiętania kupuję ciuchy, płyty CD i przede wszystkim książki.

13. Czy masz dużo ubrań?
Tak! :D

14. Czy masz na sobie makijaż codziennie?
Do szkoły nie używam kosmetyków, oprócz korektora i błyszczyka. Natomiast na wyjścia robię sobie makijaż, mocniejszy lub delikatniejszy w zależności od okazji.

15. Jakie są twoje średnie oceny w szkole?
Moja średnia jest bardzo dobra. Zazwyczaj dostaję piątki i szóstki, bardzo rzadko czwórki. Pomimo tego nie jestem kujonem i nie uczę się zbyt dużo.

16. Czy robisz zdjęcia jedzeniu przed zjedzeniem go?
Raczej nie, chyba że mój posiłek jest naprawdę jakiś wyjątkowy.

17. Jak zazwyczaj układasz włosy?
Moje włosy sięgają do pasa, więc mam masę możliwości i często to wykorzystuję. Czeszę się w kucyki, warkocze, splatam włosy, koczki lub noszę rozpuszczone. Moja ulubiona fryzura to chyba warkocz holenderski,

18. Czy zawsze ubierasz się reprezentacyjnie?
Oczywiście, że nie. Zazwyczaj noszę wygodne ciuchy, które bardzo lubię, ale na specjalne okazje wkładam sukienki lub marynarkę.  



 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 

Łączna liczba wyświetleń

Blogger news

Blogroll